Men hur skapar man en känsla för stadsdelar som ännu inte finns, hur får man med så många som möjligt på planerna och hur låter man konst och kultur att ta plats i tidigt skede i området? På Södra Munksjön Utvecklings AB har man under många år jobbat med kreativa sätt att skapa en annorlunda kommunikation och platsmarknadsföring för att sätta Skeppsbron på kartan.
Under frukostmötet berättar vi om planerna för området men också om kommunikationen i stort; bra och dåligt, strider man får ta, beteenden och vikten av att hålla fast vid något man tror på!
Medverkande: Karin Fröderberg, marknadskommunikatör och Jenny Lagström, Projektsamordnare & kommunikationsansvarig.
- Datum och tid: 4 september kl.07.00 frukost (drop-in) och föreläsning 07.30 - 08.30
- Plats: Södra Munksjön Utvecklings AB Kämpevägen 17, Jönköping. Parkering finns utanför
Efter föreläsningen finns möjlighet att följa med på en guidad promenad i området.
Varmt välkommen!
Lokala gruppen i Jönköping